Laikotarpis:
|
2019-03-12
2019-03-22
|
Kuo domėsimės:
|
Susipažinsime su sąvokomis: sėkla, daigas, šaknis, vaisius,
drėgmė;
Lyginsime, grupuosime įvairias sėklas pagal nurodytus
požymius;
Atliksime pedagogo pasiūlytus tyrimus, mokinsimės padaryti išvadas,
aiškinsimės, kokių sąlygų reikia, kad sėkla sudygtų ir augalas užaugtų;
Atliksime užduotis grupelėse, mokinsimės išklausyti kitą
nuomonę, derinti veiksmus, kartu siekti numatyto tikslo;
Inovacinių technologijų dėka interaktyvioje
lentoje žiūrėsime edukacinius filmukus apie augalus bei jų augimo procesą,
atliksime įvairias užduotis;
Susipažinsime su garsais bei raidėmis „C“, „Č“, atliksime
įvairias garsinės analizės užduotis;
Patirtį išreikšime įvairiomis meninės raiškos priemonėmis.
|
Svarbu, kad Jūs su vaiku:
|
Apžiūrėtumėte namuose turimas augalų sėklas, jas
aptartumėte, palygintumėte naudodami sąvokas: didesnė, mažesnė;
Išsirinktumėte jums labiausiai patikusias sėklas, jas pasodintumėte,
aptartumėte sąlygas, kurių reikės augalui išdygti, stebėtumėte augalo augimo
procesą;
Iš įvairių laikraščių, žurnalų išsikarpytumėte raideles, jas
įvardintumėte, dėliotumėte skiemenis, žodelius;
Kartu su vaiku skaitytumėte knygeles, aptartumėte perskaitytą
tekstą, jį analizuotumėte.
|
Kuo galite prisidėti prie veiklos grupėje:
|
Būtų labai smagu, kad kiekvienas vaikas (iki kovo 14 dienos)
atsineštų po du vazonėlius, kuriuose sodinsime augaliukus ir stebėsime jų
augimo procesą.
|
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą